Gdzie są recenzje? Gdzie są posty? :)


Kochani, 



Przepraszam was wszystkich, gdyż dawno nie pojawił się żaden post. Przepraszam. Jak już wcześniej wspomniałam jestem studentką, a czerwiec jest miesiącem bogatym we wszelakiego rodzaju egzaminy.



Właśnie od tygodnia trwa moja walka z sesją. Przez cały tydzień miałam tyle zaliczeń i tyle nauki, ile w życiu nie kułam. Sami więc rozumiecie. Jedynymi książkami, jakie czytałam w tym tygodniu, to te o mikroekonomii i o myśli ekonomicznej. Ponadto mam jeszcze parę obowiązków do zrealizowania w kole naukowym, do którego należę. Poległam na jednym zaliczeniu, ale dam radę. Obecnie czytam "Futu.re" Dmitry'a Glukhovsky'ego. Więc po sesji pojawi się prawdopodobnie jakaś recenzja.

Jeżeli macie jakieś propozycje odnośnie kolejnych książek do przeczytania / recenzji, możecie zostawiać je w komentarzach lub pisząc e-mail. Możecie również posyłać mi propozycje co do kolejnego wpisu czy tagu, o czym chętnie byście poczytali.

Wasza cierpliwość zostanie sowicie wynagrodzona w miesiącach wakacyjnych. Pozdrawiam :)
Udostępnij ten wpis

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.