Wróżę z książek | Book prawdę Ci powie #1

Witam wszystkich serdecznie :)


Wybaczcie, że w piątek nie było postu. Miałam gorszy dzień, a potem skumulowało mi się tak wiele pomysłów, że nie nadążałam z ich zapisaniem. Mam jednak nadzieję, że nie ucierpieliście bardzo, w końcu piątek mogliście spędzić nieco spokojniej.

Ostatnio podczas spotkania z przyjaciółką, Kasiu, pozdrawiam Cię, o ile to czytasz, postanowiłyśmy nieco poszperać w książkach. Nurtujące nas pytania o przyszłość nie dały nam usiedzieć spokojnie. Tak więc...Odpowiedzi na te pytania o przyszłość znalazłyśmy na stronach książek. Zaintrygowani? Zapraszam :)

Na czym to polega? Zadaję pytanie, na które pragnę uzyskać odpowiedź, wybieram stronę i numer zdania, który na to zdanie odpowiada. Wybór książki jest losowy, tak samo jak i strony, i zdania jest zupełnie przypadkowy :)

Losowane są tytuły książek, które posiadam na swoich stosach oraz numer zdania. Numer strony nie jest losowany, bo te książki mają różną objętość, nie są sobie równe, więc...będę po prostu strzelać.

Zaczynajmy :)

Pytanie numer jeden:

Czy uda mi się przeczytać w tym roku łącznie 50 książek?


Wylosowałam książkę: Porwana Pieśniarka Danielle L Jensen

Wylosowałam zdanie nr: 8

Pomyślałam o stronie... 241

Wszystkich stron: 431

Wróżba brzmi:
- Staram się - szepnęłam jej do ucha

Interpretacja: Hm...To mówi samo za siebie i nawet nie potrzebuje komentarza. Po prostu się staram :) A to, czy się uda czy nie, jest jedną wielką tajemnicą ;)

Pytanie numer dwa:

Jak pójdzie mi na studiach w najbliższym semestrze?


Wylosowałam książkę:  Klątwa Tygrysa. Wyprawa Colleen Houck

Wylosowałam zdanie nr: 1

Pomyślałam o stronie...  345

Wszystkich stron: 468

Wróżba brzmi: 
Ren stał w drzwiach i przyglądał mi się w milczeniu, z poważnym wyrazem twarzy

Interpretacja: Cóż to może oznaczać... Poważny wyraz twarzy może świadczyć o tym, że się martwi o moje oceny lub widzi we mnie konkurencję. Jednak Ren nie jest typem zazdrośnika (no, może trochę), więc prawdopodobnie nie będzie tak kolorowo. 

Pytanie numer trzy:

Czy uda mi się otrzymać stypendium w tym roku?


Wylosowałam książkę: Will Grayson Will Grayson John Green David Levithan

Wylosowałam zdanie nr: 4

Pomyślałam o stronie... 213

Wszystkich stron: 353

Wróżba brzmi: 
Obudzisz całą okolicę

Interpretacja: Czy obudzę okolicę przez krzyk radości? A może przez krzyk wyrażający klęskę? Wolałabym pierwszą opcję.

Pytanie numer cztery:

Co sądzą o mnie inni ludzie?


Wylosowałam książkę: Mechaniczny Anioł Cassandra Clare

Wylosowałam zdanie nr: 1

Pomyślałam o stronie... 222

Wszystkich stron: 467

Wróżba brzmi: 
Jakby w stronę odpowiedzi, drzwi magazynu otworzyły się z hukiem

Interpretacja: Może ktoś przyjdzie i mi powie w twarz, co sądzi o mojej osobie? Nie, żeby mnie to jakoś szczególnie obchodziło ;) Bo jestem jaka jestem, a jeśli ktoś mnie nie toleruje, to trudno.

Pytanie numer pięć:

Kiedy Sara z kanału KultuSarnie nagra kolejny filmik?


Wylosowałam książkę: Złodziejka książek Markus Zusak

Wylosowałam zdanie nr: 6

Pomyślałam o stronie...338

Wszystkich stron: 495

Wróżba brzmi: 
Powinnaś zapukać, karciła się w duchu, ale choć miała poczucie winy, jednocześnie chciało jej się śmiać.

Interpretacja: Czyli chyba, że książka ma dość i każe mi samej zapytać Sarę.



I to już wszystko na dziś. Dziękuję wróżbicie Bookowi za udzielone rady i wskazówki.

W komentarzach napiszcie, czy cykl ten się wam podobał :) A może macie pytania jakie was nurtują? Odpowiem na nie w następnym poście z tego cyklu :) Post ten potraktujcie z dużym przymrużeniem oka :)
A to jeszcze nie koniec pytań. Mam w planach jeszcze kilka materiałów, ale dziś chcę was zapytać o jeden z nich. Mianowicie mam w planach zorganizowanie miesiąca tematycznego, w którym ja będę zachęcała również was do tego, aby w danym miesiącu czytać książki z danej kategorii np. w miesiącu...czytamy książki polskich autorów. Co wy na to? ;) Jeżeli bylibyście chętni, to bardzo chętnie podejmę się zorganizowania takiej akcji. Napiszcie co o tym sądzicie.

A na dziś to tyle. Życzę zaczytanej niedzieli :)


Udostępnij ten wpis

8 komentarzy :

  1. Jejku jaki cudowny pomysł na wróżenie i jednocześnie mile spędzony czas z książką!
    Będę musiała to przetestować :D
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, a zwłaszcza takie wróżenie z przyjaciółmi - jest o wiele śmieszniej ;) wiem, co mówię :D
      Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  2. ciekawe wróżenie :D można się nieźle pośmiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł! A co do wróżb - wszystko zależy od interpretacji :) Może sama też coś takiego spróbuję, będzie niezła zabawa!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł z tymi wróżbami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym :D
    Bardzo podoba mi się odpowiedź do pierwszego pytania xD
    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha to jeden z niewielu tagów i tym podobnych, jaki naprawdę mi się spodobał :D
    Świetny pomysł :D
    Dobre, z tymi studiami, nie wiem czy to dobra wróżba xD

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli czytasz tego posta, i jeżeli spodobał ci się on - będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza [zgodnie z zasadami netykiety]. To niesamowicie motywuje ;)
I dziękuję, że dotarłeś (-aś) aż tutaj :)

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.